piątek, 3 marca 2017

CZAS UCIEKA, A DOBRE SAMOPOCZUCIE CZEKA!

Wiosna zbliża się wielkimi krokami! Coraz to częściej gości u nas piękne słońce, a w zamian tego mamy od razu lepsze humory.

Zaraz zrzucimy grube zimowe kurtki a wskoczymy w krótkie spódniczki, sukienki i obcisłe skórzane kurtki! 
Jednak większość dziewczyn kiedy zakłada spodenki (itp) ma kompleksy! Mam za grube nogi, gruby brzuch, moja pupa nie wygląda tak jakbym chciała! A więc dlaczego tego nie możemy zmienić właśnie teraz ? 




Przyznam się szczerze, że do takich rzeczy to ja mam tzn. słomiany zapał! Przez tydzień biegam, ćwiczę w domu. Jednak potem przychodzi taki jeden dzień kiedy mi się po prostu zwyczajnie nic NIE CHCE! 
Aktywność fizyczna jest w życiu bardzo ważna, jest to przede wszystkim ogromny wysiłek do którego nam się bardzo ciężko zabrać. Nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownie! Bo to nie o to w tym wszystkim chodzi, ja ćwiczę bardzo często w domu, włączam sobie moje ulubione ćwiczenia na youtubie i po prostu ćwiczę.
Uwielbiam ćwiczyć z Mel B, ma krótkie ćwiczenia po których naprawdę widać efekty. 
Tutaj macie moje ulubione  : 
 - BRZUCH
 - POŚLADKI
 - NOGI

Pamiętajcie również, że ćwiczenia to NIESTETY  nie wszystko. Najważniejsze jest to co jemy, nie mówię tutaj zaraz o diecie. Nie, bo sama wiem że to się u większości nie sprawdza. Jedzmy wszystko a z umiarem! (Takie jest moje osobiste zdanie)

A skąd brać tą motywację? 
Generalnie najlepszą motywacją, która działa u mnie przed każdym treningiem który zrobię oglądam  ludzi którzy mają fenomenalną figurę! Najczęściej wchodzę na stronę zszywka.pl
Motywacją do regularnych ćwiczeń jest również to, że zaopatrzymy się w porządny komplet do ćwiczeń. 

Właśnie z tej okazji firma Rabble przygotowała mega rabaty do sklepów takich jak 
NIKE oraz ZALANDO gdzie znajdziecie promocje nawet do -45 % . 




Dajcie znać czy wy lubicie aktywność fizyczną, czy lubicie ćwiczyć na dworze czy w domu. 
Napiszcie w komentarzu, jestem bardzo ciekawa! :* 


MOJE SOCIAL MEDIA 




16 komentarzy:

  1. Super wpis :) Trening jak najbardziej poprawia samopoczucie człowieka :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, zgadzam się z Tobą w 100% ;)
    Eh też mam "słomiany zapał" ale uwielbiam sport, nie potrafię dużo wysiedzieć w domu i muszę chociażby udać się na te wrotki xD
    Najtrudniejszym wyzwanie moim zdaniem jest zdrowa dieta :(
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę w końcu zacząć biegać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zamiar w tym roku biegać :) A w chwili obecnej systematycznie robię przysiady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też ćwiczyłam z mel b i uwielbiam ją - jest po prostu idealna! :) i daje motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do ćwiczeń mam również słomiany zapał :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj zgadzam sie! od kiedy cos tam trenuje, od razu mam lepszy humor po treningu- czuje sie spelniona i obudzona hahah

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, pozdrawiam
    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/03/im-feeling-like-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba się zabrać za siebie i tyle bez marudzenia, bo później jest tylko gorzej niestety :) u mnie również różnie to wygląda, ale jak się zmobilizuję to jakoś sobie radzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co narzekać trzeba działać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze biegam alebo ćwicze z chodakowską :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie lubię z Ewa ćwiczyć, ma za długie ćwiczenia i mi się szybko nudzą :D

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy wpis :) Wydaje mi się, że jeśli chcemy zrzucić wagę to najważniejsza jest dieta, bo ćwiczenia raczej wyrabiają mięśnie a nie każdy chce uzyskać taki efekt. Też mam słomiany zapał, ale w wakacje chcę zacząć biegać :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądry wpis. Ja znalazłam motywację do ćwiczeń pół swego życia temu i konsekwentnie trzymam się założonego planu. Podstawa to systematyczność, wyrobienie sobie kilku nawyków i najważniejsze - cieszenie się efektami.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie skorzystam z tych rabatów :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny post! Chcielibyśmy zamieścić Twój wpis, jeśli to możliwe?
    Skontaktuj się z nami
    +491782610696

    OdpowiedzUsuń